Segway Snarler AT5 – kevyempi traktorimönkijä huippuominaisuuksilla

Segway Snarler AT5 -mönkijä on suunniteltu vastaamaan seikkailunhaluisten käyttäjien tarpeisiin tarjoten luotettavuutta ja kestävyyttä kaikissa olosuhteissa. Helppokäyttöiset toiminnot ja ketterän kompakti koko tekevät Snarler AT5:sta sopivan ajopelin kaikentasoisille kuljettajille. 


Vakiovarusteet

  • Ohjaustehostin (EPS)
  • Lukittava tasauspyörästö edessä
  • Renkaat 25"
  • Alumiinivanteet 12"
  • Levyjarrut: 3 jarrulevyä
  • Segway App -mobiilisovellus
  • Vinssi 2500 lbs
  • Vetokuula
  • Led-ajovalot
  • USB-latauspistoke
  • Etu- ja takatelineet
  • Saatavilla värit: TrueTimber® Prairie Camo, Radical Orange, Gray Black

2024 Segway AT5 Radical-orange maasto act-004

Suorituskykyinen moottori

Snarler AT5 -mönkijässä on voimanpesänä 499-kuutioinen yksisylinterinen DOHC-moottori, joka tuottaa 39 hevosvoimaa ja kiihtyy 4,6 sekunnissa maksiminopeuteensa (0–60 km/h), mikä on luokassaan ennenäkemätön lukema. Laite on varustettu myös poikkeuksellisilla maasto-ominaisuuksilla, se kykenee etenemään jopa 39 asteen rinteessä. Snarler AT5 on varustettu säädettävällä ohjaustehostimella, jossa on kolme asetusta eri maasto-olosuhteisiin. Jarruina on tehokkaat levyjarrut. Vetokykyä Segway lupaa uudelle mönkijälle jopa 600 kg.

Nerokkaat älyominaisuudet

Segway Appin avulla voit tutkia mönkijän reaaliaikaista dataa, kuten sijaintia kartalla, mittarilukemaa ja polttoaineen määrää. App toimii myös ajopäiväkirjan tavoin: se näyttää mm. ajetut reitit kartalla. Appin avulla voit aktivoida myös avaimettoman käynnistyksen (Airlock), jolloin virta-avainta ei tarvitse kaivaa taskusta mönkijän virran käynnistämiseksi. Riittää, että puhelin on mönkijän lähellä, vaikkapa taskussasi. Käytössäsi on myös varashälytin ja hyödylliset turvaominaisuudet. Lue lisää täältä.

Viimeistelty kokonaisuus

Snarler AT5 -mönkijä tarjoaa laadukkaasti viimeisteltyjä yksityiskohtia ja kissapetomaisen lihaksikasta muotoilua. Edessä kookkaan keskisäleikön sivuilla on viirumaiset ja erittäin tehokkaat LED-ajovalot. 

Traktorimönkijä moneen tarpeeseen

Kompakti ja kevyt tanko-ohjattava Snarler AT5 -mönkijä on hyödyllinen työkalu moneen tilanteeseen ja liikenteeseen. Lue  täältä lisää käyttökohteita Segway-mönkijälle.  

Pyydä tarjous

Katso jälleenmyyjät

*** Kuvien mallit erikoisvarustein! ***


Moottori
Polttomoottori: 499 cc, 4-tahtinen 1-sylinterinen DOHC
Maksimiteho
39 hv
Maksimivääntö
44 Nm
Vetotapa
Kytkettävä taka-/neliveto
Akselisto
Etuakseli: Kytkettävä tasauspyörästön lukko
Jäähdytysjärjestelmä
Nestejäähdytys. Erillinen öljynjäähdytin.
Käynnistys
Sähköinen
Mittaristo
Digitaalinen
Vaihteisto
CVTech
Pituus (mm)
2160 mm
Leveys (mm)
1180 mm
Korkeus (mm)
1230 mm
Akseliväli (mm)
1300 mm
Maavara (mm)
255 mm
Polttoainesäiliö (L)
19 L
Pyörät
Alumiinivanteet
Renkaat, edessä
25 x 8-12
Renkaat, takana
25 x 10-12
Jarrut
Levyjarrut, 3 jarrulevyä
Etujousitus
Dual A-arm, öljyiskunvaimentimet
Takajousitus
Dual A-arm, öljyiskunvaimentimet
Joustovara edessä
180 mm
Joustovara takana
200 mm
Paino ajokunnossa (kg)
355 kg
Kuormauskyky edessä (kg)
40 kg
Kokonaiskantavuus
185 kg
Runko
Korkealujuuksinen kromi-molybdeeni-teräs
Kuormauskyky takana (kg)
60 kg (tavarateline)
Istuinpaikat
2
Valot
LED-ajovalot
Ohjaus
Sähköinen ohjaustehostin (EPS)
Virranulosotto
12 V
Väri
Radical Orange
Värikoodi
Radical Orange
Lyhyt tuotekuvaus

Lyhytrunkoinen Snarler AT5 -mönkijä Standard-varustelutasolla, ohjaustehostimella ja 39-hevosvoimaisella moottorilla.

Lisätiedot
  • Ohjaustehostin (EPS)
  • Lukittava tasauspyörästö edessä
  • Renkaat 25"
  • Alumiinivanteet 12"
  • Levyjarrut: 3 jarrulevyä
  • 2WD/4WD-kytkin
  • Segway App -mobiilisovellus
  • Vinssi 2500 lbs
  • Led-ajovalot
  • USB-latauspistoke
  • Etu- ja takatelineet
  • Saatavilla värit: Prairie Camo, Radical Orange, Gray Black
Lehtiartikkeli - Kansi Koneviesti 07/2024

Koneviesti 07/2024: Uusi malli keskiluokkaan

"Segway Snarler AT5 on hintaansa nähden laadukas ja ajo-ominaisuuksiltaan hyvä. Rungoltaan se on pienempi kuin kilpailijat, mikä tekee siitä ketterän ajossa. Erityisesti voimansiirron toiminta hitaassa ajossa on keskimääräistä parempaa."

Laite koeajossa: Segway Snarler AT5 L EPS Standard T3b
Kirjoittaja: Seppo Nykänen

Lue artikkeli

(vaatii kirjautumisen palveluun)

Sulje
Sulje